HARTA DE COMPETENȚE

STUDIAZĂ

Harta de competențe

MODULUL

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE

 

Obiectivele de învățare ale modulului fac referire la:

REZULTATELE ÎNVĂȚĂRII

CUNOȘTINȚE

După parcurgerea modulului studentul va fi capabil să:

ABILITĂȚI

După parcurgerea modulului studentul va fi capabil să:

1. Introducere Definirea modelului de business Să definească modelul de business Să interpreteze definiția modelului de business
Folosirea și beneficiile modelului de business Să descrie folosirea și beneficiile modelului de business Să evalueze folosirea și beneficiile modelului de business
Elemente ale diagramei modelului de business Să descrie elementele diagramei modelului de business Să aplice elementele diagramei modelului de business
2. Segmentul clienți Definirea segmentului de clienți Să definească segmentul clienți Să interpreteze ce este un segment clienți
Importanța segmentului de clienți în modelul de business Să descrie importanța segmentului clienți în modelul de business Să se folosească de importanța segmentului clienți în modelul de business
Diferite modele de segmente de clienți Să enumere diferite modele de segmente clienți Să analizeze diferite modele de segmente clienți
Impactul diferitelor segmente de clienți asupra altor module din modelul de business Să explice impactul diferitelor segmente clienți asupra altor module ale modelului de business Să sublinieze impactul diferitelor segmente clienți asupra altor module ale modelului de business
3. Propunere de valoare Conceptul de propunere de valoare Să definească propunerea de valoare Să aplice conceptul de propunere de valoare
Elementele propunerii de valoare Să descrie elementele propunerii de valoare Să interpreteze elementele propunerii de valoare
Tipuri de propuneri de valoare Să identifice tipuri de propuneri de valoare Să folosească tipuri de propuneri de valoare
Exemple populare de propuneri de valoare existente pe piață Să dea exemple de propuneri de valoare existente pe piață Să implementeze cele mai populare propuneri de valoare de pe piață
Cea mai potrivită propunere de valoare pentru a satisface nevoile clienților Să caracterizeze cea mai potrivită propunere de valoare pentru a satisface nevoile clienților Să selecteze cea mai potrivită propunere de valoare pentru a satisface nevoile clienților
4. Canale Etapele comunicării legate de canale și obiectivele acestora Să recunoască fiecare etapă a comunicării legate de canale și obiectivele acestora Să interpreteze fiecare etapă a comunicării legate de canale și obiectivele acestora
Diferențele dintre canalele de comunicare legate de promovare (conștientizare, evaluare și asistență pentru clienți post vânzare) și acele etape legate de loc (cumpărare și livrare) Să descrie diferențele dintre canalele de comunicare legate de promovare și etapele legate de loc Să facă diferență între canalele de comunicare legate de promovare și etapele legate de loc
Canale pentru a comunica propunerea de valoare a companiei Să enumere diferite canale pentru a comunica propunerea de valoare a companiei Să evalueze diferite canale pentru a comunica propunerea de valoare a companiei
Îmbunătățirea comunicării cu toate segmentele de clienți și a relațiilor cu aceștia din punctul de vedere al canalelor de comunicare Să caracterizeze canalele curente pentru a îmbunătăți comunicarea cu clienții și a relațiilor cu aceștia Să examineze și să critice canalele curente pentru a îmbunătăți comunicarea cu clienții și a relațiilor cu aceștia
Canalele de comunicare diferențiate pe segmente de clienți, relații cu clienții și crearea de valoare Să descrie canalele de comunicare diferențiate pe segmente de clienți, relații cu clienții și crearea de valoare Să consolideze și să alinieze canalele de comunicare diferențiate pe segmente de clienți, relații cu clienții și crearea de valoare
Proiectarea de strategii rentabile și canale inovatoare Să potrivească viitoare strategii rentabile cu canale inovatoare Să aplice gândirea creativă pentru a proiecta strategii rentabile și canale inovatoare
5. Relațiile cu clientul Definirea unei relații cu clientul Să definească relația cu clientul Să interpreteze definiția relației cu clientul
Importanța relațiilor cu clienții în modelul de business Să explice importanța relațiilor cu clienții în modelul de business Să evalueze importanța relațiilor cu clienții în modelul de business
Diferite modele de relații cu clientul Să ilustreze diferite modele de relații cu clientul Să aplice diferite modele de relații cu clientul
Impactul diferitelor relații cu clientul asupra altor component ale modelului de business si invers Să descrie cum diferite relații cu clientul au impact asupra altor componente ale modelului de business și invers Să evalueze cum diferite relații cu clienții au impact asupra altor componente ale modelului de business și invers
6. Fluxuri de venituri Modulul de fluxuri de venituri și relația sa cu alte module Să descrie fluxul de venituri în relația sa cu alte module Să aplice fluxul de venituri în relația sa cu alte module
Puncte forte și puncte slabe ale fluxurilor de venituri Să enumere punctele forte și cele slabe ale fluxurilor de venituri Să evalueze fluxul de venituri curent pentru a identifica punctele forte și cele slabe

Valoarea fluxurilor de venituri și relevanța

lor în cadrul strategiei organizației

Să sublinieze valoarea fluxurilor de venituri și relevanța lor în cadrul strategiei organizației Să estimeze valoarea fluxurilor de venituri și relevanța lor în cadrul strategiei organizației
Îmbunătățirea comunicării cu toate segmentele de clienți și a relațiilor cu aceștia din punctul de vedere al fluxurilor de venituri Să caracterizeze fluxul de venituri curent pentru a îmbunătăți comunicarea cu toate segmentele de clienți și a relațiilor cu aceștia Să examineze critic fluxul de venituri curent pentru a îmbunătăți comunicarea cu toate segmentele de clienți și a relațiilor cu aceștia
Îmbunătățirea comunicării cu toate segmentele de clienți și a relațiilor cu aceștia din punctul de vedere al fluxurilor de venituri Să caracterizeze fluxul de venituri curent pentru a aplica gândirea creativă în dezvoltarea strategiei organizației și găsirea unor fluxuri alternative, potențial inovative Să examineze și să evalueze fluxul de venituri curent pentru a aplica gândirea creativă în dezvoltarea strategiei organizației și găsirea unor fluxuri alternative, potențial inovative
7. Resurse cheie Definiția resurselor cheie Să definească resursele cheie Să interpreteze definiția resurselor cheie
Importanța resurselor cheie în modelul de business Să explice importanța resurselor cheie în modelul de business Să evalueze importanța resurselor cheie în modelul de business
Diferite tipuri de resurse cheie Să facă diferența între diferitele tipuri de resurse cheie Să implementeze diferite tipuri de resurse cheie
Crearea unei propuneri de valoare folosind resurse cheie Să recunoască acele resurse cheie care creează propuneri de valoare Să evalueze care resurse cheie creează propuneri de valoare
8. Activități cheie Conceptul de activități cheie Să definească conceptul de activități cheie în cadrul modelului de business Să interpreteze conceptul de activități cheie în cadrul modelului de business

Principalele activități cheie într-o organizație

Să enumere principalele activități cheie dintr-o organizație Să evalueze principalele activități cheie dintr-o organizație
Activitățile cheie relevante necesare pentru atingerea obiectivelor și scopurilor unei organizații Să enumere activitățile cheie relevante necesare pentru atingerea obiectivelor și scopurilor unei organizații Să folosească activitățile cheie relevante necesare pentru atingerea obiectivelor și scopurilor unei organizații
Importanța activităților cheie în definirea propunerii de valoare Să ilustreze importanța activităților cheie în definirea propunerii de valoare Să evalueze importanța activităților cheie în definirea propunerii de valoare
Relația dintre activitățile cheie și propunerea de valoare dintr-o organizație Să explice relația dintre activitățile cheie și propunerea de valoare dintr-o organizație Să deosebească relația dintre activitățile cheie și propunerea de valoare dintr-o organizație
Activitățile cheie în conformitate cu propunerea de valoare Să identifice anumite activități cheie, în conformitate cu propunerea de valoare Să se concentreze doar pe anumite activități cheie, în conformitate cu propunerea de valoare
9. Parteneri cheie Conceptul de parteneri cheie Să definească ce este un partener cheie Să interpreteze ce este un partener cheie
Principalele acorduri de parteneriat, cu avantaje și dezavantaje Să enumere principalele acorduri de parteneriat, cu avantaje și dezavantaje Să identifice principalele acorduri de parteneriat, cu avantaje și dezavantaje
Sprijinul partenerilor cheie în operațiunile propriei companii / întreprinderi Să identifice partenerii cheie care asigură suport operațiilor din propria organizație / companie Să evalueze suportul partenerilor cheie care asigură suport operațiilor din propria organizație / companie
Importanța partenerilor cheie pentru a satisface nevoile clienților Să ilustreze importanța partenerilor cheie pentru a satisface nevoile clienților Să analizeze importanța partenerilor cheie pentru a satisface nevoile clienților
Relația dintre parteneri pentru a crea valoare comună Să explice relația dintre parteneri pentru a crea valoare comună Să verifice relația dintre parteneri pentru a crea valoare comună
Rolul partenerilor cheie Să descrie rolul partenerilor cheie Să analizeze rolul partenerilor cheie
Reducerea propriei ineficiențe cu ajutorul partenerilor Să identifice cel mai potrivit partener care să ajute la reducerea propriei ineficiențe Să aleagă cel mai potrivit partener care să ajute la reducerea propriei ineficiențe
Condițiile unui acord în beneficiul companiei Să identifice condițiile dintr-un acord care să fie în beneficiul companiei Să stabilească acele condiții dintr-un acord care să fie în beneficiul companiei
10. Structura de costuri Definiția și exemple de costuri variabile Să definească și să dea exemple de costuri variabile Să interpreteze definiția și exemple de costuri variabile
Definiția și exemple de costuri fixe Să definească și să dea exemple de costuri fixe Să interpreteze definiția și exemple de costuri fixe
Diferența dintre costurile variabile și cele fixe Să ilustreze diferența dintre costurile variabile și cele fixe Să analizeze diferența dintre costurile variabile și cele fixe
Calcularea costurilor variabile Să descrie calcularea costurilor variabile Să calculeze costurile variabile
Calcularea costurilor fixe Să descrie calcularea costurilor fixe Să calculeze costurile fixe
Optimizarea costurilor unei companii Să caracterizeze optimizarea costurilor într-o companie Să optimizeze costurile într-o companie
11. Cetățenie și valori profesionale Ce se înțelege prin cetățenie și valori profesionale Să caracterizeze cetățenia și valorile profesionale Să examineze semnificația cetățeniei și a valorilor profesionale
Afacerea ca angajament social și politic Să sublinieze că o afacere nu este doar un angajament economic, ci și un angajament social și politic Să remarce că o afacere nu este doar un angajament economic, ci și un angajament social și politic
Importanța cetățeniei și a valorilor profesionale într-un model de business Să ilustreze importanța cetățeniei și a valorilor profesionale într-un model de business Să evalueze importanța cetățeniei și a valorilor profesionale într-un model de business
Beneficiile adoptării cetățeniei și a valorilor profesionale în alte module ale modelului de business Să enumere beneficiile adoptării cetățeniei și a valorilor profesionale în alte module ale modelului de business Să implementeze beneficiile adoptării cetățeniei și a valorilor profesionale în alte module ale modelului de business

ERASMUS+ KA2 Strategic Partnerships for adult education Poland
Proiectul „Înțelegerea și dezvoltarea modelelor de afaceri în era globalizării” (nr. 2019-1-PL01-KA204-064951) a primit finanțare de la Comisia Europeană în cadrul programului Erasmus+. Comisia Europeană nu este responsabilă asupra conținutului proiectului, acesta reflectă punctele de vedere ale autorilor și Comisia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nicio utilizare a informațiilor conținute de acesta.

Copyright @2021 – businessmodels.eu